Merhabalar, bugün neresinden başlayacağımı bilemediğim bir konuyla buradayım. Utanarak, sıkılarak, üzülerek, ağlayarak. Öfke doluyum çünkü kadın olmaktan değil ama birilerinin çıkaramadığı sesi çıkarmamıza rağmen duyulmamasından, kulak tıkanmasından yoruldum. Kadınlar ölüyor ve 3 maymunu oynuyor herkes. Sadece Twitter'dan adalet sağlamaya çalışıyoruz. Yeterli mi? Asla! 

 Ben bir kadınım ve anlatacak çok şeyim var. Ancak kendimle alakalı değil. Yalnızca bugün değil, her gün öldürüyoruz. Doğuyoruz, büyüyoruz, ölmüyoruz! Öldürülüyoruz! Dikkat ettiniz mi? Son zamanlarda nasıl da fazlalaştı kadın ölümleri.

 Bahanelerse hazır! 

Beni aldattı.

Benden ayrılmak istedi.

Çocuğumu göstermedi.

 Anneme saygısızlık yaptı.

Eve geldiğimde komşudaydı

Çok konuştu. 

Neymiş yorulmuş yemek yapmamış!


Yemek yapmadı diye insan öldürülür mü? Öldürülüyor...

Bakın şunun kavranması gerekiyor önce: Kadınlar nasıl isterse öyle olur. Kendi karakteri, kendi iradesi, yapmak istedikleri ve özgürlükleri var. Cinsiyet eşitliğini savunmuyorum tabii ki, zira kadınlar mükemmeldir. Sırf kadın diye savunmasız görüp öldüremezsiniz, biz kadınlar çok, çok, çok güçlüyüz. Ancak siz gözü dönmüş katillersiniz. 

Caydırıcı bir ceza olmadığından: "Girerim birkaç sene sonra çıkarım" kafasında bu katiller. Düşündükleri gibi de oluyor. Bir canı alıyorlar tutuklanmadıkları bile oluyor. İyi hal indirimi alanlar mı dersiniz, deli raporu çıkarıp kendini aklayan mı! Tecavüze uğruyoruz yine biz öldürülüyoruz. Birilerinin sesi olmaya çalışıyoruz ve yine biz öldürülüyoruz. Bazen yolda yürüdüğümüz için yürümemizden tahrik oluyorsunuz, yürüyüştende tahrik olunmaz ya. Ama ne oluyor? Tahrik oluyorsunuz ve konu "o kızın gece vakti dışarda ne işi vardı?" oluyor. Özgürlüklerimize, yaşam halkımıza dokunamayaksınız.

Ben bir kadınım ve kadın olmakla gurur duyuyorum. İstemediğim ne varsa restimi çekip yaşamaya devam ediyorum, edeceğim. Gerekirse dövüş sporlarına yazılıp, gerekirse silah tutmayı öğreneceğim. Bu ülke beni bunu yapmaya zorluyor. 

Coğrafya gerçekten kaderdir. Kaderimizi biz seçmedik ama seçimlerimizin bizim. Yanlış yapmayalım. Çünkü bazen bir yanlış bizi katilin kucağına düşürüyor. Kadın olmak yücedir. İyi ki kadınım!