Merhabalar gönlünde kin tutamayıp, kini diri tutmak için ne yapmalıyım diye düşünüp okumak için gelen güzel insan.💛 

Ancak kötü bir haberim var ben kini nasıl diri tutacağını söylemeyeceğim, başlık o farkındayım ama sende şunun farkında olmalısın. Onlarca şey yaşadın, onlarca kez üzüldün, onlarca hayalkırıklığı topladın heybende hiçbiri seni kindar yapamadı, okuyacağın birkaç cümleyle kindar olmayı mı bekliyorsun😊? 
Yapma...😊
Kindarlık vasıfsızlara yakışır, senin gibi güzel bir insana yakışmaz. Kindarlık yerine, sana kötü şeyler yapan insanları affetmeye çalış, hatta affet, affet ki omuzladığın yükler hafiflesin.
 Şimdi  şunu düşünebilirsin: "O kadar kolay değil affetmek, sen yaşamadın, nerden bileceksin..."  Düşüncelerinize katılmak isterdim 😊 Ancak öyle değil. Her insan doğar, büyür, ihanete uğrar ve ölür. Hepimiz birileri tarafından üzülüyoruz, hayat bu; illa ki bir yerden bir vefasız çıkıyor. Bu kimi zaman yakın bir akraba(aileden biri) oluyor, kimi zaman "canım dostum" dediğin biri oluyor, kimi zaman her şeyden, herkesten çok güvendiğin biri oluyor. Evet ihanete uğruyoruz fakat sadece biz değil herkes uğruyor. Ben ne yapacağım? 🤨
 Kötü olmayacaksın, olmalısın... 
 Sana taş atana gül at demiyorum, sana taş atana gerekirse sen  kaya at. Gerekirse Ahmet Kaya ol... Ezdirme kendini. 

Friedrich Schiller der ki:

Affetmek ve unutmak iyi insanların intikamıdır. 
Sen de unut... Sana hata yapan her kimse, arkadaş, dostun ya da her neyse... 

 Unutmakta kolay değil diyorsan zamana bırak. 
Kin tutmak kişinin kalbine yasladığı  büyük bir yorgunluktur. Kimi insanlar senin onlara karşı beslediği bir kine bile bir anlam yükler. Yapma. Unutarak, aklında tutmayarak, görünce tanımayarak göster gücünü...

Şöyle bir söz okumuştum ve çok etkilenmiştim

"Affetmek geçmişi değiştirmez ama geleceğin önünü açar."


 Sevgilerimle...