Uzun bir aradan sonra herkese merhaba. :)

 Bugün karşınıza Güldür Güldür Show ekibi ile alakalı konuşmak için çıkıyorum.

 Çok Güzel Hareketler Bunlar'ın sıkı bir izleyicisi olarak Güldür Güldür'e her zaman bir önyargı ile yaklaştım. Alışmışlığımın yanında gelecek olan programların bu boşluğu kapatabileceğini asla düşünmüyordum. Çünkü önyargım içimde büyümüş ve ben de bunu fanatikliğimin suyuyla yeşillendirmiştim.

  

  Alışkanlık Anahtarı Kaybolmuş Kelepçedir


  Güldür Güldür'ü hiçbir zaman beğenmedim. Ne tesadüftür ki hiçte izlemedim. İzlemediğim halde her zaman da kötü yorum yaptım.


 Güldür Güldür Show o kadar saçma geldi ki başlarda, yani başlarda dediysem aklınıza öyle birkaç ay gelmesin. 4 seneden bahsediyorum. Sanırım ilgi görmesinden, sloganından.

 Doğru düzgün yeni yeni izliyorum ama öyle bir izliyorum ki herhalde aşırı hayranlığımın bir ölçüsü olamaz.

  Komik tiplemelere, iyi skeçlere ve şahane repliklere sahip. Hani BKM'den çıktığı için çoğu insan zaten en iyi gözle bakıyor, yani doğrusu, bana göre de artık haksız sayılmazlar. :)




 Sunucusu Ali Sunal. Tiyatroda ki isimde Aziz Bey.😊

 Oyuncular, skeçlerdeki tiyatrodaki isimleriyle Şevket, Bilal, İbrahim, İsmail Burcu, Mehtap, Sinem,  Yeter, Bahadır, Mustafa, Hayati, Fikri, Nezaket, Mesut, Mustafa.


 Önyargı ile yaklaştığımız durumların çoğunda pişman oluyoruz. En kötüsü de bunun farkında olamayışımız. En acı olanı da budur bence.

 Önyargımdan dolayı izlemediğim bu tiyatro şovu daha sonra bana kattığı sanatsal ironilerle, mesajlarla pişmanlığımı had safhaya çıkardı. Belki de, aşırılığın bir getirisi olarak aşırı bir sevgi duydum, kimbilir...

 Acı Zamanlar


 Hayatımızda belli başlı dönemler fazlasıyla kötü geçer. Bu maddi ya da manevi olabilir, hiç farketmez.

 Böyle zamanlarda bazılarımız hüzünlü şarkılar dinleyip, duygusal filmleri izlemeyi tercih ederler. Bense böyle zamanlarda daha hareketli şarkıları ve komedi filmlerini izlemeyi tercih ediyorum. Çünkü bilirim, Öyle ya da böyle kafamın dağılması gerekir. Evet işte tam da böyle zamanlarda bu tür skeçleri izleyip kahkaha atabilen bir insanım. oyuncuların oyunları bir kenara sahnedeki Aura çok iyi.

 Öyle bir duruş düşünün, öyle bir durum, Güldür Güldür var. Evet o zaman başka bir işle uğraşmamalıyım, diyorsunuz sahnedeki mesajlarını biraz anlayınca.

 Öyle ince espriler yapıyorlar ki! Bazen seyircinin yüzde altmışı şok!
Şaka şaka hem ince espri yapıyorlar hem de herkesin anlayacağı şekilde yapıyorlar.

 Bakıp Çıkacaktım


 Yukarıda bahsettiğim gibi önyargımdan dolayı hiç yaklaşmadım, zaten izlemeye başlamam da denk gelmem ile ilgiliydi.

 YouTube'da bazı kanalları takip ediyorum. Bu kanallara bakınırken bir yandan da, şarkı falan dinliyordum.

 Sıkılıyordum ki bir skeçleri çıktı karşıma. Evet! önyargılıyım fakat yine de bir izleyeyim belki komiktir, dedim. Ama o kadar inanmıyorum ki, buna rağmen izledim. Kahkahalarla izlediğim ilk skeçti. Çok ciddiyim. 😂

 Sonra bir iki tane daha izledim. Bunlar bayağı iyi diyorum içten içe. İzlemeye devam ettim. Demin bile izliyordum. Keşke daha önce baksaydım.

 Sıkılmak, evet bu söz konusu bile değil. En büyük artısı bu bence. Sıkmadan yapılan işlere hayranlıkla baktım hep. Bu da öyle bir iş ve kendini bariz bir şekilde belli  ediyor. Hani vardır öyle işler, bu da o işlerden biri.

 Hakkıyla yapılan işe aşığım.

 Bunun için kesinlikle sanatsal anlamda bir tebriği hak ediyorlar. 😍