El ve tırnak bakımı, insanların ne kadar bakımlı olduğunun göstergesidir. Kadınlar içinse güzelliğin tamamlayıcısı  olarak  nitelendirilebilir. Hatta  birçok kadının el ve tırnak  bakımıyla alakalı takıntıları bile vardır. El bakım kremleri, güçlendirici, tırnak yağları, besleyici maskeleri...

Bir kadının tarzını yansıtan küçük ama önemli detaylardır eller. Hiç kendisi güzel ama elleri güzel olmayan bir kadın gördünüz mü siz?😏
Ben görmedim. 🙄
Güzel kadınlar güzel  ellere sahiptir. Güzellik ellerden başlar diyebiliriz. Gelin görün ki, stresli bir toplumun  stresli üyeleriyiz biz ve maalesef bu stresli oluşumuzu tırnaklarımızdan çıkarıyoruz.
Misal, tırnak yeme alışkanlığımız var. Bazılarına  çok mide bulandırıcı geliyor fakat durum bu şekilde. Söyleyeceklerime karşın kulaklarınızı açın ve çabucak kurtulun bu sıkıntıdan.
Stresli olduğumuz anlarda, kendimizi en yakınımıza başvurmaktan alıkoymalıyız. Bunu nasıl yapabiliriz, ben ne yapıyorum örnek verelim biraz.

  • Kitap Okuyabilirsiniz
  • Elinize bir kalem alıp bir şeyler karalayabilirsiniz. 
  • Eğer internete erişimiz mümkünse eğitici videolar izleyebilirsiniz. 
  • Blog yazıları okuyabilirsiniz.
  • Yürüyüş yapabilirsiniz.

Bu tırnak yeme alışkanlığından kurtulmanız ve tırnaklarınızı daha da güzelleştirmeniz için 2 ürün önereceğim sizlere. Bu tırnak bakımınız ve zararlı alışkanlığınız için epey önem arz ediyor.

1- Flormar Nail Care Tırnak Yeme Önleyici: bu aslında bir oje ancak acımsı  bir tadı olduğu için tırnak yemenize  engel olacaktır.

2- Neutrogena Norveç Formülü Hızlı Emilen Bakım kremi: Evet şunu belirtmeliyim, bakım kremleri kullanıp tırnaklarınızı güçlendirmelisiniz.

Tırnaklar için güçlendiriciler de mevcut. Bu ürünleri kullanarak tırnak bakımınızda iyi şeyler yapmış olacaksınız.
Hanımlar güzel olmanın tamamlayıcı ojedir, başlangıcı olduğu gibi!
Oje de iyi kötü ayrımı yapmayı pek sevmesemde renk arasında keskin farklarım var ama onu belirteyim.
Nude seviyorum ben. Genelde herkese de onu yakıştırıyorum.
Bu arada fark yaratmak istiyorsanız, sarı oje kullanın. Çok tercih edilmez. Ama efsanedir.
Sizler çok güzelsiniz.
Şahane güzel günler  dilerim.😍😘