Bugün magazin konuşalım dedim. İyi yapmışımdır umarım...
Magazin izleyip, yorum yapmayı seviyorum doğrusu her konuda yorum yapmayı sevdiğimden dolayı, bunu da seviyorum. :)
Bugün ki konumuz Alişan ve Buse Varol ile ilgili.
Bu iki aşığımız verdikleri pozlarda genellikle kısa bir süre içerisinde aşklarının biteceği üzerine yorumlarla sosyal medya  çalkalanmıştı. Alişan evlenecek bir adam olduğu fikri artık insanlara biraz garip gelebiliyordu. Buse Varol'dan önce Esra Erol'un kardeşi Eda Erol'la bir birliktelik yaşayıp nişan yapmışlardı. Çok geçmeden yüzük atıp, ayrılmışlardı. Yani, bence, o kadar absürd duruyordular ki hiç yakıştırmıyodum.
Eda Erol çok tatlı bir kadın ama farklılardı birbirlerinden. Bu konuda aslında bir çatışma yaşayabiliriz fakat bana göre bu böyle işte.
Ayrılıktan kısa bir süre sonra Alişan Kanal  D'de bir dizi de rol aldı, dizi tutmadı ama şuan ki büyük aşkın temelleri o dizinin setinde atıldı. İlk günden şu ana kadar o kadar emin ve güzel bir ilerleme  kaydediyorlar ki anlatamam. Güzel, emin ve hızlı adımlarlarla evliliğe adım atıp nişanlandılar. Kısa bir süre sonra ise evlendiler. Receyip Tayyip Erdoğan'da nikah şahitleri olmuştu.
Asıl yazma amacıma gelelim.
Instagram' da gezinirken, karşıma direkt Alişan ve eşi Buse Varol' un doktor kontrolü sonrası videosu çıktı. Erkek bir evlat dünyaya getireceklermiş. Adı da Burak olacakmış. Öyle diyordu videoda.
O kadar mutluydular ki öyle güzel bir enerji saçtılar ki bende mutlu oldum. Bir tebessüm yer aldı yüzümde.
Buna farklı eleştiride bulunan insanlar oldu. İlk çocuğun erkek olmasını istemelerinden ötürü kimileri tarafında cinsiyetçilikle suçlanıyordular. Doğrusunu söylemek gerekirse bende ilk çocuğumun erkek olmasını istiyorum. Bunun neresinde cinsiyetçilik yatıyor?
Alişan ve Buse Varol o kadar iyi bir şekilde kalktılar ki kötü yorumların altından anlatamam.
Baştan beri gelenekçi olduğundan dolayı sevmiyorlar Alişan'ı. Düğün fotografları içinde Buse Varol'u belinden tuttuğu poz için damacana tutar gibi tutuyor dediler. İyi de neden?
Adam yapmacık değil diye, olduğu gibi davranıyor diye, gelenekçi diye bu şekilde farklı tavırlar sergilenmesi şaşırtıyor beni.
Üstelik samimiyetsiz olduklarını iddia ediyorlar. Ben o şekilde düşünmüyorum. Güzel bir ilişkileri var, mutluluklarını paylaşmaları gayet normal, farklı yerlere çekilmesi normal değil ama. Onlar güzel bir çift. Hep mutlu ve umutlu olsunlar.
İnsanların bu bakış açısını anlamak her geçen gün biraz daha zorlaşıyor doğrusu, mutluluğu paylaşmakta suç haline getiriliyor ve inanılmaz derecede anlamsız yargılara tabi tutuluyor.
Benim bu konu hakkındakı, özetlersek düşüncelerim bu kadar. Bir sonraki yazıya kadar,

Sevgilerle, iyi geceler :)