Merve Boluğur, çok şahane bir kadın değil mi ya?
Bir asaleti var kadının. Bir duruşu ve de çok güzel bir gülüşü var. Çok iyi değil mi!
Açıkçası bayılıyorum ona.
Acemi Cadı'yi bilirsiniz,  bende işte bu diziyle tanıdım onu. O zaman çocuktuk tabii. İzliyoduk gece gündüz. Hatta size bir sır vereyim, ben hala izliyorum😊😄.
Güçlü bir kadın. Güçlü ve alımlı.
Aldatıldı. O kadar güzel bir kadın aldatılır mı dedim kaç defa?
Bir kadın olarak gıpta ediyorum sonuçta. Noldu? Yıldı mı? Bir köşeye çekilip, inzivaya mı geçti. Hayır. Üzüldü ama karakterinin ona verdiği gücünden bir nebze olsun kaybetmedi. Hatta bu olanlar onu daha güçlü kıldı.
Kadın olacaksan, Boluğur gibi olacaksın.
Biliyorsunuzdur kendi işini yapmaya başladı. Kendi adını marka olarak yaşatacak birde.
Ruj markası. Markanın sloganı tam da olması gerektiği gibi. "GÜCÜNÜ YAŞA"
Haksız mıyım? Tabii değilim. Güzelliğini ve başarısını beğeniyorum. Takdir ediyorum. Bence Murat Dalkılıç çok büyük bir hata yaptı doğrusu bu yalnızca onun için geçerli değil fakat aldatılan diğer kadınlara Merve Boluğur gibilerinin örnek olması çok önemli.
Sonuçta Merve Boluğur isminin ötesinde bir kimlik kazandı. Ben Dalkılıç'ın çok pişman olacağına eminim, çok uzakta değil o günler.

çIü kişi, inandığı yoIda etrafa rağmen yürüyebiIendir. 
                                                                             Şudreka