Keçi Sütü Sabunuyla tanışma hikayemi anlattığım bu yazımda, Keçi Sütü Sabunun faydalarından & etkilerinden söz ettim. Cildindeki lekelerden yakınanlar için epeyce faydalı bir yazı olacağını zannediyorum.

Ağda ile yüzümü yaktım!
İz kaldı.
Çok sevdiğim kuzenimin düğünü vardı bu yüzden güzel olmam gerekiyordu. Gelinin kuzeni unvanım var sonuçta! 😂
Ben 23 yaşındayım ve şimdiye kadar kaşlarımı bile almadım. Evet doğruyu söylüyorum aslında  gerekte duymadım.
Allah vergisi orantılı ve şekilli kaşlarım var. Üstelik ince. Ne diye alıp daha fazla incelteyim ki?
Hem şeklini falan bozarlar. Korkarım ben.

Kuzenimin düğününe pek az bir zaman kalmıştı, annem de özellikle gidip yüzümdeki tüyleri almamı söyledi. Tabii şaşırdım önce, annem ki bu cümleyi kuracak. Hemde bana. Şok etkisinden sıyrılıp, canıma minnet gidip alayım bari dedim, zaten bende hoşnut değildim bu durumdan! 😄
Gittim... Gitmez olaydım.
Ağda ile alınmasını istedim ki zaten kuaför ablamızda ağda olursa daha iyi olur dedi. Yaptı ağdayı işte, yüzüm de pürüzsüz oldu fakat bir de ne hissedeyim, aşırı bir yanma hissi.
20 dakika falan kaldık sonra çıktık kuaförden. Yaşadığımız şehir fazla sıcak olduğu için yapmış olduğum şeyin hata olduğunu çok geç olmadan anladım. Çünkü ağda yaptıktan hemen sonra Güneş'in cildinizi görmemesi gerekiyor. Tahmin edebileceğiniz üzere yüzüm yandı, lekeler oluştu ve izi kaldı. Günlerce hatta haftalarca düşündüm ne yapmalıyım diye. Uygulamadığım maske kalmadı en sonunda kuzenim Keçi Sütü Sabununu önerdi.


Nişandan sonra kullandım yüzüme çok iyi geldi, dedi. Bende iyi bari deyip hemen o akşam aldım.
Kullandım, kullanmaya devam ediyorum. Çok ağır ve kötü bir kokusu var ancak sonuç sahiden çok iyi.
Özellikle belirtmeliyim ki orijinalini bulmalısınız çünkü piyasa da orijinal olmayanı da mevcut. Farkını soracak olursanız eğer şu şekilde anlayabilirsiniz. Orijinal olan ağır ve keskin kokuyor.
Uygulamasına geçmeden önce cilde ne gibi yararları var ondan bahsedeyim biraz.

  • Kuru olan cildi nemlendirir. Yağlı olan cildi dengeye kavuşturur.
  • Egzama ve mantar rahatsızlığına karşı iyi gelir.
  • Siyah noktaya ve sivilcelere neden olan bakterileri engeller.
  • Ciltteki gözeneklerin sıkılaşmasını sağlayarak genç bir görünüm kazandırır. Yüzü olduğundan daha parlak gösterir!
  • Doğal peeling etkisi oluşturur. 
  • Cildi ölü derilerden temizler.
Uygulaması ise şu şekilde:

  1. Elinizde köpürtün ve yüzünüzde bekletin.
  2. Ortalama 20 dakika, 2 ay boyunca akşamları uyumadan önce yapın.
Lekelerle uğraşan arkadaşlarımıza çok iyi gideceğini düşünüyorum.


Sağlıklı ve güzel günler.🌼😙