Herkese Merhaba,  makyajımızın en önemli basamaklarından olan fondöten hakkında bir yazı yazdım. Umarım içeriğim faydalı olur.

Fondötenden ötürü yüzünden sivilce eksik olmayanlar, size bir önerim olacak bugün.

Aldığımız ürünlerin cildimize uygun olması en önemli etken, zaman içerisinde belirli tekniklerle makyaj yapmayı öğrenebiliyoruz fakat yüzünüz için uygun olmayan bir ürünle istediğiniz kadar iyi makyaj yapın hatta makyaj uzmanı olun yüzünüzde sivilce ve diğer zararlı oluşumlar baş gösterebilecektir.

Benim ilk fondöten deneyimim 18 yaşında Avon'la oldu. Ürünü kullandım, iyi durduğu açık bir şekilde söylenebilirdi. Fakat ne yazık ki Avon ürünleri de bozmaya başladı, cildim de artık bu fondötene uyum sağlayamadığını bas bas bağırarak ilan ediyordu. 
Yüzüm pizza suratına dönmüştü. Sivilceden geçilmez oldu. Avon ürünlerinin genelinden söz ediyorum. Çok bozuldu. Sadece o değil aslında, iyi diye aldığımız ve ilk 2 gün kullanıp sonrada bu nasıl bir fondöten diye iç çektiğimiz fondötenler... Avon'un cildimdeki etkisi göz ardı edilemeyecek derecede büyüktü. Açıkça söylemek gerekirse yüzümün yapısına bayağı zarar vermişti.


Avon'dan sonra bir fondöteni kullanabilme sürem 3 aya düşmüştü, sonrasında yüzüm kusuyordu.
Tabii ki benim adıma istisnai bir ürün vardı, sizin için bu tür fondötenleri bulmaya çalışacağım ki  benim düştüğüm hataya siz düşmeyin.

Fark ettiğim kadarıyla başkaları tarafından pek beğenilmeyen ancak benim çok beğendiğim bir ürün var. 2. Senem hala kullanıyorum ve yüzüme zarar vermiyor. Kişisel olarak bana en uygun olanı,
Loreal Paris Infallible 24h Matte fondöten.
Vazgeçilmezlerim arasında artık önemli bir konuma sahip.

Fakat unutmayın !
Cildiniz bir deneme tahtası değil, sürekli farklı ürün kullanımı, cildinizde belirli reaksiyonlara sebep olabilir ve geri dönülemez sonuçlarla baş başa kalabilirsiniz. O yüzden her şeyden önce detaylı bir araştırma ve  bilinçli kullanım sizi daha kaliteli ürünler kullanmaya teşvik edecektir
Okuduğunuz için teşekkürler, hoşçakalın. :)