İlk konulu yazımı büyük bir hatamı anlatmak için yazacağım, hadi hayırlı olsun.

    Kızlar daha iyi bilir zayıflamak için kullanılmayan detox, yapılmayan spor egzersizi yoktur. Ya da başkaları tarafından önerilen ve kullanılmayan ürünler...
  Bu arada kızlar daha iyi dedim ama evet erkekler artık kızlardan daha bakımlı.
 Velhasıl sonuçta hangimiz istediğimiz kiloya sahibiz ki ?
Bahsettiğim konuyla alakalı birçok tecrübem oldu. Yaklaşık bir sene önce Türkiye'nin en büyük Anonim Ortaklarından birinde 2 ay boyunca staj yaptım.Ve çalıştığım ortamda neredeyse Herbalife herkesin elinde. Öyle bir efsaneymiş ki zayıflara kilo aldırıyormuş, şişmanları zayıflatıyormuş. Bir şekilde istediğin kiloya ulaşıyormuşsun. Ama nasıl bir ortam var görmeniz gerekiyor. Bizde sıradan insanlar olarak varlığımızı hissettirmek için kullanmaya başladık.En yakın arkadaşımın burada  bayağı zayıf olması da ayrı bir tesadüftü. Dolayısıyla önce onun aklı çelindi sonra benim.
    Staj bitti. "Kesin kullanmam lazım, boy 169 kilo 67 olamaz." dedim. Aldım ve kullandım. Öğün yerine geçen shake mama ve çay. Öğle yemeğinden bir şeyler yiyebilirsin ama onun dışında yemek yok. Sabah shake, akşam shake. Yahu bana dediler ki çay enerji veriyor.

Yalan! 

  Ayağa kalkamıyordum. İşte sabah kahvaltı da ve akşam yemeğinde öğün olarak shake tüketin, normal çay yerine de bu çayı kullanın dediler. Kullandım. Hiçbir etkisini görmedim. Soruyorum diyor ki hareket lazım. E be kardeşim hareket edip aç kalarak ben zaten zayıflarım! Neyse dediklerini yaptım 61 kiloya ulaştım 1 ayda. Ne de büyük başarı (!)

Sonra ne oldu biliyor musunuz?

Hastanelik oldum! Vücudum o çaya alıştı. Serumlarla ve doktorun verdiği tavsiyelerle verdiğim kiloyu +3 olarak geri aldım. Yapmayın. Doktor kontrolü dışında zayıflamak hiçbir işe yaramaz. sağlığınızdan olduktan sonra ideal kiloya ulaşsanız bile, ayağa kalkamamak gibi bir eylem bile dünyanın en zor olayı olabilir.