Farması markasının ürünlerini merak edenler, bu yazı tam da size göre.

Farmasi markasını muhakkak bilmeyenleriniz vardır ya da markanın adını duymuş fakat kaliteli olup olmadığını öğrenmek için google'dan arama motorunu bozan arkadaşlarımız da vardır diye tahmin ediyorum.
Farmasi'nin ürünlerini satan satıcılar, diğer satıcılar gibi ürünlerini övüp, 'müşterilerinin' memnun kaldıklarını söylüyorlar. Bunun üzerine, üşenmedim araştırdım. Yetmedi, kullandım. Bende oluşan etkilerden söz etmeden önce birazcıkta çevremde sordum soruşturdum.

Bazı kremlerini kullanan tanıdıklarım belirttikleri kadarıyla bu kremlerin dertlerine deva olduğunu, temizlik ve makyaj ürünklerinin de bu çizgiyi bozmadığını söylediler. Peki, övgüyü alan bu marka gerçekten övülmeyi hak ediyor mu?
Bunun üzerine bazı ürünleri kullanmaya başladım.
Benim gözlemlerime göre, belli başlı ürünleri vaadettiğini sunarak güzel işler çıkarttı. Mesela Makyaj Bazı. Makyaj bazının etkisini puanlama sisteminden yararlanarak ölçecek  olursak eğer 10 üzerinden 10 veririm ben. Fakat dikkat edilmesi gereken bir nokta da var, makyaj bazını yüzünüze uygularken cildinizin temiz olması çok önemli. Çünkü bildiğiniz üzere makyaj bazı, makyajın daha uzun ve daha sabit kalması için kullanılır. Aman diyelim ufak bir hata yapıpta güzelim makyajınızı bozmayın!
Makyaj Bazı

Rujlarının tonu ve parlaklığının dudakta duruşu epeyce hoştu. Fondötenlerinden bir kısmı da günlük hayatta kullanılabilecek cinsten. Bir kısmı dedim çünkü öyleleri var ki Avon'u aratmayacak kadar kötü bence. Bu arada BB ve CC kremlerini de unutmayalım. BB kremin en güzel yanları güneşe karşı etkin bir koruma ve cilde doğal bir parlaklık kazandırması.CC kremde ise cilt tonumun eşitlendiğini gördüm bu yüzden etkileri göz ardı edilemeyecek derecede gerçek. Bu ürünlerden bayağı memnun kaldım.

Markanın birde şampuanı var. Yiğidi öldür hakkını yeme diye bir atasözümüz vardır. Bu söz belkide şimdi bahsedeceğim şampuan için tam yerinde bir ifade olur.
Çörekotu Yağı Şampuanı. Şu açık ki gözlemlerime göre saçlarımın hacim kazandığını ve saç diplerimden itibaren güçlendiğini dolayısıyla kendine geldiğini söyleyebilirim.

Çörekotu Yağı Şampuanı



Çörekotunun saçları kuvvetlendirdiğini, uzamasını hızlandırdığı ve parlaklığını arttırdığını biliyoruz.
Başka bir yazımda da çörekotunun ne olduğu, nasıl etkileri olduğunu ele alacağım.

Dertlilere deva denildi, iyi olduğu söylendi. Peki, hiç mi olumsuz yanları yok? Evet var.
Kullandığım bir üründen hiç memnun kalmadım. Bu ürün ise At Kestanesi kremi.
Yaklaşık 20 yaşından beri sinüzitten muzdaribim. Bu bağlamda, markanın migren veya sinüzit için At Kestanesi kreminin ürettiğini duydum. Tabiki araştırdım ve daha sonra kullanmaya karar verdim.
İşe yaradı mi derseniz hayır, ne yazık ki yaramadı!

Öyle çok övdüklerine bakmayın, çeşitli ürünleri birçok defa bende övdüm. Fakat ürünleri övüyor oluşumdaki amacım, bunları sizlere satmak değildi. Satıcıların ise bu durumda konumlarının değiştiğini hatırlatırım. Ürünleri sizlere satan en yakın arkadaşınız dahi olsa, ürünler hakkındaki övgülerine dayanamayıp bir anda atlamamanızı tavsiye ediyorum çünkü kesin anneleri, ablaları veya babaları için kullanmışlardır ve her zamanki gibi çok iyi hiç gelmiştir. :)


Sonuç olarak kullandığım ürünlerin bende olumlu izlenimler bıraktığını ve ikna ettiğini söyleyebilirim. Bir üründen dolayı endişelerim olmuş olsada kullanılmasında sakınca görmediğim ürünlerin getirileri beni rahatlattı. O ürünleri tekrardan belirtecek olursak eğer ise;
Rujlar, Çörekotu Yağı Şampuanı, BB ve CC kremleri, Makyaj Bazı.